Innbydelse til Kretsmesterskap 2018 (KM)

Tid:3. november kl. 09.00

Sted:Gran IL i turnhallen på Hadeland Videregående Skole på Gran

Påmeldingsfrist:senest 13 oktober 2018

Gran Turngruppe ønsker velkommen til årets kretsmesterskap. Hedmark og Oppland vil holde adskilte konkurranser, men i samme lokale og på samme dato. KM er en konkurranse hvor alle lagene i Oppland samles til turnkonkurranse og og det er også hyggelig å bli kjent med andre. Under årets KMstiller vi med tropper bestående av 6-12 gymnaster. Vi konkurrerer i trampett og  tumbling.  Det skal utføres 3 serier på hvert apparat. Det konkurreres i 3 klasser: rekrutt (11-13 år i 2018), junior (13-17 år) og senior (16 år og eldre). Noen kan stille i to klasser i samme konkurranse og betaler da kun for den ene klassen.  Konkurranser er også en sosial arena der vi kan møte turnere fra andre klubber og har det gøy sammen. Dere må regne med å bruke hele dagen.

Kjøring:

Vi vil vurdere samkjøring til Gran, men i utgangspunktet ordner den enkelte kjøring selv.

Antrekk:

Alle deltakere av samme kjønn i samme tropp skal stille i likt antrekk.
Konkurranseantrekk for junior:
Jenter: Blå velourbukse eller 3/4 lang piratbukse marineblå/svart. Turndrakt for jenter som kan kjøpes/leies hvis de ikke har. Gutter: marineblå/svart shorts eller lang bukse og T skjorter som kan kjøpes/leies av Turnforeningen. Ta med en hvit T.skjorte i tilfelle vi ikke har alle str.

Rekrutter:De jentene som har drakter tar dem med. Alle tar med hvit singlett i tilfelle vi ikke har drakter til alle på gruppen. Jenter: Hvit singlett og blå velourbukse, ¾ lang som må kjøpes av Turnforeningen, eller tilsvarende sort hvis dere har. Gutter: blå bukser lange/shorts + blå t-skjorte for gutter som dere får lånt av Turnforeningen

Vi skal defilere inn i hallen med blå treningsdressen med Lillehammer turnforenings logo. Om du mangler denne, bruk en annen blå treningsdress. Vi turner barbeint eller med turnsko.

Konkurranselisens:

Alle som deltar i konkurranser må betale konkurranselisens. Dette er en utvidet forsikring. Lisensen betales per kalenderår. Faktura for lisens sendes i posten etter påmelding. Lisensen må betales senest 3 dager før konkurransen. Mange av dere har dette allerede.

Kontaktpersoner under konkurransen oppgis sammen med andre opplysninger når påmelding er klar og vi får mer informasjon om oppsett og trenings og konkurransetidspunkt.

Håper så mange som mulig blir med!

Hilsen Lillehammer Turnforening

Utdelt invitasjon med påmeldingsskjema finner du her:

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.